Visa ett inlägg
Gammal 2022-10-06, 19:26   #6
Basse

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Med tanke på hur bra Louise var igår på V86 och att Red Jamie utmanade denne ända in på linjen i sitt första lopp efter vila borde Red Jamie vara en sund spik

Avd2) 2 Fjasko är nog rätt favorit . 8 Önnes Saga är skrälldraget då hästen är riktigt kapabel om hon bara travar ett helt lopp. Tjomslands 12 Tangen Törnar sunt garderigsstreck

Avd3) 2 Hannibal Face vinner nog felfri. 3 Mission Beach kan leda runt om om favoriten skulle galoppera i starten, annars släpper man nog till favoriten och kan skrälla från rygg ledaren.

Avd4) öppet värre och jag får inget riktigt grepp om loppet. 7,12 är de jag markerat nu men det känns långt ifrån som ett säkert lås

Avd5) 7 Alma Prins tror jag gör ett bra lopp idag. Spikförslag . Det drar iväg om man börjar gardera.

Avd6) 1 One for All har nog bäst chans men jag skulle strecka 9 Cesartelli också. Gick ett bra lopp mellan hästar efter sent fritt senast. Löser det sig bättre idag kan är hästen segerduglig till ok streckprocent

Lycka till alla som spelar.

Jag står över då jag inte hunnit genomarbeta alla loppen men delar vad jag hade som första skiss till system.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Liisa (+5)

Senast redigerad av Basse den 2022-10-06 klockan 19:28.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat