jag har trampat i klaveret två gånger på tyskland u21 då jag inbilat mig att de ska vinna över island... hemma o borta i uefa kval i somras/höstas
vet inte om det är samma generation nu eller en årgång yngre. kan bli dnb hos paddy, ser ut att va lite gröna pilar på rak så väntar en smula.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|