Visa ett inlägg
Gammal 2022-10-07, 14:11   #4
bosseguldheden
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 620
Sharp$: 2897


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

En början till veckans Jippo-omgång...

Avd 1:
4 RACING BRODDA blir mitt förstastreck. Inte lika tufft emot nu som senast, tycker jag. Men jag låser tillsammans med 1 HONEY MEARAS. Dessa två borde räcka.

Avd 2:
Montélopp, då gör jag det enkelt för mig. Tar alltid med Carré och Leo. För det mesta vinner nån av dem. 2 POLYCRATES FACE och 6 MINDYOURVALUE W.F.

AVD 3:
1 TRITON verkar vara i gott slag. 7 starter i år 3-2-1. Bra ungdomskusk nu! 7 CROWN WISE AS har läge långt ut men kommer med tre raka och får duktige Victor Rosleff i sulkyn.

Avd 4:
Svårt att hitta spikar denna omgång tycker jag. Chansar med en 17%-are här. 5 GLOBAL BILLBOARD har läget, resultatraden och kusken för att ta hem detta. Favoriten är visserligen hårt betrodd men har kusken nerver för att att lösa en V75.start på Åby från spår 1? Jag utgår från att så inte är fallet.

Avd 5:
Här går förstastrecket till 11 CAPITAL GAIN C.C. som för mig är en tänkbar spikidé, Men i ett lärlingslopp vill jag helst ha med rutinerade Marc Elias, så 5 MANUAL FLIGHT åker med på kupongen.

Avd 6:
Omgångens andra spik bankar jag in här! 7 MELLBY JINGLE. Adielsson på en Båth från springspår är ju inte otänkbar. Favorit visserligen, men inte så farligt.

Avd 7:
SM och svårt att bena ut om det strular för DFZ eller om Örjan tycker det är för lite pengar att anstränga ryggen för. Jag har snålspelat mig igenom systemet så nu har jag råd med ALLIHOPA HÄSTARNA,
Gött mos!

Detta var en början... tills de kloka kommer med synpunkter som jag inte kan värja mig emot,,,
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
shasha (+5)
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat