Visa ett inlägg
Gammal 2022-10-10, 09:14   #1
Efterhandaren
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12836
Standard

10/10 - Färjestad - V64 Breeders Crown


Härliga lopp på Färjestad. Ok lite ojämna lopp med många 0-1-2 % are men visst kan det skrälla där man minst anar nu fram på höstkanten när årgångshästarna börjar bli slitna.

V64 1) 3 Stepping Moneyboy. Dreamtemet har bra förutsättningar att tuffa på i vinnar yran. Jag tror Jepson tar emot Westholm med varma servetter och det luktar spets och slut. Bara inte Jörgen surar till och tokpressar. Då vinner nog
Leo med 7 Georgia Am. Grym form och farlig med smygare typ andra utv.

V64 2) 7 Queen Belina är klar första häst. Härlig Nuncio märr.
Stänkar varning på flygande Holländskan 9 Maryke Schermer.
Ok surt läge men spännande Sverige debut. Står stenhårt inne men går nog en 13 tid med rätt smygresa.

V64 3) 1 Roll Control. Westholm har ett gäng grymma hästar till start ikväll.
2 J.S. Peaky Blinders får en stänkarvarning. Stark och rejäl samt spännande kuskbyte.
7 Donizetti. Ojämn rackare men är en tuffing med mycket spring i benen. Örjan upp är super intressant.

V64 4) Ojämt och lurigt 15 hästars stolopp. Garderings lopp ?
12 Bluehill’s Wind. Lillunter åker nog till Karlstad i angeläget ärende.
1 Calypso känns som en tveksam favorit. Dunkel form och dessutom luriga spår 1

V64 5) Här vimlar det av Kriterie finalister.
2 Monastery Boko var inte som bäst i finalen har dock perfekt Jorma läge idag.
7 Greensbro Zet tog sig en gunga i bra slagläge senast. Revansch ?
8 Following trodde jag mycket på senast men travet funkade inte. Tarzan startar på och har nog hästen iordning ? Ok tufft läge men Nuncio kopian har grymma fartresurser.

V64 6) 3 Stepping Dreamgirl. Jag sviker inte mitt dreamteam, här är det stenhårt motstånd och det kan bli tufft att vinna. Men osvuret är bäst.
4 Deborah S.H. Tuff märr som kämpat på bra i årgångsloppen. Dags för vinst ?
6 Rihanna W.I. Är kanske hästen att slå ?

Senast redigerad av Efterhandaren den 2022-10-10 klockan 14:17. Anledning: Rättelse text.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat