Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-15, 20:07   #10
James-j

James-js avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 339

Only MMA
Stats: 26 - 46 - 0
ROI: 102.74%
Vinstprocent: 36.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 1nce Visa inlägg
Näe, Ruediger var inte nån svår motståndare men sättet som J-lau vann på var jävligt imponerande och är ett bra riktmärke för hans form.

Jag vill påstå att de motståndare som G-sot mött i UFC har varit matchningar som har passat honom väl, nu blir det annorlunda. Jag trodde ju på Pellegrino senast och jag vill fortfarande hävda att det var ett bra spel, G-sot lyckades skaka Kurt ordentligt redan tidigt i första ronden och Kurt kom aldrig riktigt igen efter det. De gånger Kurt gjorde det jag förväntade mig dvs nedtagningar så lyckades han, även Joe "daddy" tog ner honom ganska enkelt ett par ggr. Jag tycker G-sot är aningen överskattad och i mina ögon blir det här det tuffaste testet hittills. Ger J-lau runt 40% vinstchans.
Jag gjorde precis som du och spelade på pelligrino då man såg svagheter i G-sot brottning mot Stevenson. Jag trodde att pelligrino skulle ta ner G-sot från början i den matchen men det gjorde han inte istället var det G-sot's boxning som fällde avgörandet men hans brottning såg bättre ut i pelligrino matchen än mot Stevenson om det beror på att pelligrino blev taggad tidigt kan man spekulera i.

Jag avaktar nog och ser tendenser i om oddset sjunker eller ökar.
James-j är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat