Visa ett inlägg
Gammal 2022-10-15, 10:18   #93
hakan11241
 
hakan11241s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 265
Sharp$: 3458
Standard

[QUOTE
Jag brukar radera blockinfon som ligger sist i wga filen så kan man användan SharpsGar filer i WinGar2SvS
Man behöver inte den infon. För blocken kan man ju mata in manuellt om man bara ska beräkna om man redan har en fil. Dock måste man hålla reda på vilka tecken som tillhör i t.ex block 1 och så vidare själv

I wga filen: Radera det rödmärkta i wga filen i nån texteditor och spara igen så funkar det i WinGar2SvS
Spoiler:
Kod:
121166111121
121611611121
126111161121
126111116121
121111166121
121161116211
121161161211
121611116211
121611161211
126111611211
126116111211
121116611211
121111166211
121661111211
//Block 1 E-Hel :0
//Block 1 E-Halv:2
//Block 1 U-Hel :7
//Block 1 U-Halv:0
//Block 1 M-Hel :0
//Block 1 M-Halv:0
//Block 1 E-Min :0
//Block 1 E-Max :2
//Block 1 U-Min :0
//Block 1 U-Max :7
//Block 2 E-Hel :0
//Block 2 E-Halv:0
//Block 2 U-Hel :0
//Block 2 U-Halv:3
//Block 2 M-Hel :0
//Block 2 M-Halv:0
//Block 2 E-Min :0
//Block 2 E-Max :0
//Block 2 U-Min :0
//Block 2 U-Max :3
//Block 3 E-Hel :0
//Block 3 E-Halv:0
[/QUOTE]

Eftersom vi har en del nya deltagare i den stora systemtråden så vill jag bara påpeka att om man öppnar ett system via vr46:s mapp så ligger samma information med. Om det är någon som tycker att de får konstiga garantitabeller då, så får man gå in och radera enligt Tords instruktioner ovan.
hakan11241 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat