2010-11-16 France U21 - Russia U21 (Landskamp)
Datum: 2010-11-16
Tid: 20:45
Sport: Fotboll
Land: Internationell
Liga: Landskamp
Match: France U21 - Russia U21
Spel: France U21 1
Insats: 2%
Odds: 2.050
Bolag: Betsafe
Motivering:
Ok för att det är en träningsmatch, och de är alltid rätt ovissa så därför håller jag ner insatsen en bit.
Men Ryssland har ett rätt svagt U21-lag. Även om ambitionen är att de spelarna som finns i U21-gänget ska vinna VM åt dem 2018 så finns det liksom ingenting som talar för det.
Kvalet till U21-em var misslyckat och man hamnade tvåa i den tveklöst svagaste gruppen.
En riktig stjärna finns det i laget, Artem Dzyuba som är utlånad från Spartak Moskva till Tom Tomsk. Även om han är en bra målskytt är han mest känd för att ha snott dåvarande lagkompisen, Vladimir Bystrovs plånbok under ett träningspass.
Frankrike ställer ett starkt lag på benen och även om jag inte har några uppgifter på hur de tänker starta så nöjer jag mig med att konstatera att man har en riktigt stark offensiv framförallt i truppen.
Hela truppen kan ni se här: http://www.fff.fr/individus/selections/der_selection.php?id_selection=3
Till 2.05 spelar jag mer än gärna fransmännen, eller snarare så spelar jag emot det Ryssland som jag inte ger speciellt mycket för i dagsläget.
Men som sagt, det är en träningsmatch och man får ta den för vad det är. Så, låg insats!
|