V86 surr
Ser ut som upplagt för fint höstväder på båda banorna och bra möjligheter att fixa fina sommarbanor. Ganska typisk klurig höst omgång och det kan locka fram skaplig utdelning.
Snabb kollen.
V86 1) 1 Bold Request har gått som tåget hela sommaren. Fick en för tuff resa senast och är dessutom oprövad på distansen? Hm lite favorit i fara i min värld.
5 Rossi Garline står hårt inne men är nog distansgynnad. Flemming hade ingen bra dag på Axevalla igår. Fick väl inte ihop till färjebiljetten. Revansch idag på favoritbanan.
10 Starbec’s A.To.Z. Har styrkan som vapen.
Måste nämna stänkaren 7 Princess Kloster. Kan återigen skrälla med lite överpace på loppet. Räds inte distansen.
V86 2) 5 Corazon De B. Klar första häst men Lennartsson är inte min favoritkusk.
8 Kinky Boots har kinky läge och varit struken ? Men visat grym form tidigare och måste nog bevakas trots ännu en tveksam kusk i min bok. Övriga ?
V86 3) Öppen och lurig tillställning.
1 Icebreaker Sisi. OS vinnare ?
3 Apollo Prophet Cal. Paalemannen lägger nog en sula på parketten och här snackar vi bättre än raden.
5 Love Keeper. Toppfin 3 åring och är kanske hästen att slå ?
7 Liza Bore får stänkarvarningen. Bra inne i klassen och har smygform.
V86 4) 1 Happy Go Pepper var inte som bäst senast men står bra inne här på alla sätt.
Jorma läge.
V86 5) 4 Cassiopea Font. Spikförslag.
V86 6) 1 Tequila Trot. Wäjersten och Djuse är starka papper. Och hästen har ju Googoo Gaagaa gener !
4 Bottoms Up Broline. Nurmos och Jorma är inte mycket sämre.
11 Miru Boko är kanske bästa hästen men surt läge.
V86 7) 6 Duchesse W.F. Stenhård märr med vinnarskalle. Smack.
V86 8) 6 A Girl Has No Name. Har några G i raden men vinner nog om felfri.
2 Succession och 9 Primadonna Tile är väl motbuden. Övriga jagar matlappar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|