Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-15, 21:29   #361
mars
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Undrar om det gar att andra nar man lagger till spel i tradar. Just nu syns t ex inte HT/FT och kan latt vara forvillande. Exempel:

Ogiltigt spel-ID: 161259


Detta spel ar HT.
Såklart, hade faktiskt glömt det bra du sa det.

Citat:
Ursprungligen postat av illen Visa inlägg
Mycket fint jobb, en fråga dock. Har återigen inte läst allt, så det kan ha kommit upp.


Kan du göra så att valda rullmenyerna/bolag stannar kvar på det valet som man har gjort och också att sheetet inte "resettar" när man lagt ett spel ifall att man lägger flera från samma matchup/objekt?


Spelar man ett spel, så är det okej, men tex igår körde jag 15 från samma bolag och i samma sport och då gällde det att vid varje nytt spel ändra i menyerna (FT+OT tex, skriva bolag osv). Körde också flera spel från samma match och fick skriva in och välja matchen varje gång på nytt. Kan bli knepigt med tiden eftersom jag vanligen väntar 1 timme innan matchstart för att bekräfta lineups.
Ska fixa rullgardin på bolag samt default på både bolag å period!
Dock tycker jag inte att lagnamn osv ska stå kvar då det nog är vanligare att man vill lägga ett nytt spel - kanske kan finnas som alternativ i framtiden dock.

Men jag måste rekommendera dig att välja att rygga ditt eget spel i samma sheet, det blir nog smidigast vilket fall
mars är inte uppkopplad   Ge poäng