Visa ett inlägg
Gammal 2022-10-21, 18:06   #1
Efterhandaren
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 764
Sharp$: 13130
Standard

Lördag 22/10 - Jägersro - V75


Lite Dan före Dan surr
Ser väl ut som spets och slut banan Jägers kommer att underhålla sitt statiska underlag i morgon oxå. Vimlar ju av vassa spets och slut kandidater. Men trav är trav sa ju legenden Olle.

V75 1) 1 Quenchless Tile är nog hästen att slå. Ok 2 Global Bodyguard är oxå startsnabb och lika bra häst mot häst men tar nog inte en längd från start och andrapriset är ju skapligt. Övriga? Tja Marlon Boko skriks ut till höger och vänster men har tagit sina segrar i enkla gäng. Nu är det tuffare motstånd. Hm jag står nog över.

V75 2) Bra hästar på alla tre volterna.
1 Notre Pearl och 3 Marabou Brodda bör nog bevakas.
7 Curie. Petter och Erik har en grym stall och kuskform. 9 Seventh Heaven är intressant med Örjan.
12 Lady Beluga och 15 Nina Ginto är tuffa märrar.

V75 3) Klass 2 är Klass 2.
4 Smile Silvio radar upp segrar i enkla gäng. Upp till bevis imorgon och kanske lite för hårt betrodd. Trög från start.
6 Con Crowe är nog en tuffare häst och farlig om han får Jägers piken.

V75 4) 2 Kash Keeper har läge, toppform och står perfekt inne. Hm visst luktar det spets och slut här oxå ? Fixar nog tre varv.
14 Even Steven gillar jag skarpt och kanske får ett sympatispel trots lite tveksam stall och kuskform. Har styrkan som vapen.

V75 5) 1 Bravo Sabotage. Tja svårt att gå emot.
12 Behind Bars gillar jag skarpt men spår 12 är ju iskallt.

V75 6) 1 Laradja Wrijthout. Tja svår att gå emot.
5 Zaffiro Jet och 6 Charliebrown Effe är ju lite av följehästar men tveksamt om det lönar sig att gadda.

V75 7) Jäklar vilket högklassigt Müllers Memorial.
2 Unico Broline. Jäklar vilken härlig häst med grym vinnarskalle.
6 Honey Mearas. Stenhård märr som ger hingstarna en match.
10 Emoji. 1,82 % !! Måste bevakas trots stenhårt motstånd. Psst Flemming läge.
11 Esperit Sisu. Toppform. Se upp.
12 Ble Du Gers. Svårbedömd rackare men gamlingen är farlig om han är på rätt humör.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat