Visa ett inlägg
Gammal 2022-10-24, 10:00   #2
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18776
Standard

Måndag 24/10 - V64 - Halmstad

Vi startar veckan med lite favoritbetonat Halmstads surr. Grått och tråkigt på ”Bästkusten” idag. Det lutar nog åt lite fuktig höstbana ikväll men inga skyfall förutspås.

V64 1) 7 Glide For The Wine. Mitt Danska dreamteam Westergaard och Korfitsen kommer med en toppfin märr som duger gott i klassen på sina danskepengar.
Vunnit 8 av 13. Smack.

V64 2) 9 Leanne Schermer. En flygande holländska från toppstallet Schermer. Ok lite byngligt spår men det fixar Lill Gustav.

V64 3) 8 Hurricane Hydrup tog i galopp senast i Danska Kriteriet. Toppfin 3 åring. Dreamteamet igen. Smack.
7 Ding Dong. Varnings klockan slår enkel vinst senast och hästen har höstform. Spets och slut ?
12 Cassius Clay. Gör tredje starten för Perssons Pack och Stefan är lyrisk ang. hästens form. Hästen har 6 starter och 6 vinster på sitt CV . Men måste nog ha hjälp med tempo och ryggar från spår 12.

V64 4) 6 Midnight Special. Min följehäst har ingen vacker rad men jag är lika enveten som Burman. Nu tar hon på skorna och det kanske är ett halmstrå för att lösa alla galopp problem. Felfri är det hästen att slå. Men det är ju det där med felfri
7 Enjoy Banker. Dreamtemet igen Står bra inne på…………. Lite tjatigt eller hur

V64 5) 7 Natural. Lopp i kroppen och gick som tåget i våras. Läcker travare.

V64 6) The Unters bör bevakas. Tre starthästar och två toppchanser.
3 Sobel Caviar. Hästen är bra iordning och Peter sitt favoritläge. Se upp.
5 Crown Wise As. Befogad favorit. Toppfin 4 åring.
10 Elegant C.N. Dreamtemet måste naturligtvis oxå bevakas Eleganten är en rutinerad tuffing med toppform. Går alltid hela vägen oavsett läge och motstånd. Tävlat i tuffa gäng genom åren.

Det blev mycket Westergaard och Korfitsen snack Det ser väl onekligen ut som en patenterad favoritparad på V64. Men har jag dumstruten tillhands.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2022-10-24 klockan 16:08. Anledning: Cassius Clay
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat