Visa ett inlägg
Gammal 2022-10-27, 10:08   #2
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18743
Standard

Efter Gröt Surr Åby

V64 1) Vidöppen tillställning. Flertalet av deltagarna jagar sin första seger. Bland annat 6 Global Dictator som visat ganska bra fart när travet funkar. Min första häst.

V64 2) Whoops. Orutinerade 3 års ston och stora prispengar ! 10 Dance Kronos är en typisk Ready Cashare. Varannan gångs häst men flyger lågt när hon går felfritt. Riordan har stallform och dessutom Jepson upp.

V64 3) 4 Cassandra Ferm är en läcker Stall Schermer travare som startade sin karriär i Holland. Klar första häst. Har dock pausat lite !
9 SAN Sebastian har byngligt läge och även lite Ready Cash tendenser. Men har nog smygform.

V64 4) Två stänkare 10 och 6% !
1 Leon Coger. Persson brukar åka till Åby i angeläget ärende. Hästen gick bra senast och är distansgynnad.
10 Jello W har dunkel form men är en stark rackare när han är iordning. Duger normalt i klassen och Björn upp på Timoko hästen är intressant.

V64 5) 4 Es Trenc är en vass travare med perfekt läge men 77% är inte kul.
8 Georgia Am är väl bortlottad och körs på chans men jag gillar Timoko märren.
12 Souvenirer D’inverne. Skrällhästen går barfota och då kan återigen en 10 tid lura i vassen ! Ska jag ta den där om Rödluvan oxå ? He,he. Psst perfekt inne i klassen.

V64 6) Vidöppen och skrällvänlig epilog.
5 Ivanhoe Jaam. Moberg gillar jag skarpt och för det mesta hans hästar oxå. Ivanhoe är med i striden om felfri. Jonas matchar alltid sina hästar försiktigt. En riktig hästkarl. Men ibland lite mesig i sulkyn. He,he. Tycker jag som spelare.
9 Candlewick har pausat och läget är surt. Men detta är en vass märr och härlig travare.
Och som sagt Riordan har stallform.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat