Efter Gröt Surr Åby
V64 1) Vidöppen tillställning. Flertalet av deltagarna jagar sin första seger. Bland annat 6 Global Dictator som visat ganska bra fart när travet funkar. Min första häst.
V64 2) Whoops. Orutinerade 3 års ston och stora prispengar ! 10 Dance Kronos är en typisk Ready Cashare. Varannan gångs häst men flyger lågt när hon går felfritt. Riordan har stallform och dessutom Jepson upp.
V64 3) 4 Cassandra Ferm är en läcker Stall Schermer travare som startade sin karriär i Holland. Klar första häst. Har dock pausat lite !
9 SAN Sebastian har byngligt läge och även lite Ready Cash tendenser. Men har nog smygform.
V64 4) Två stänkare 10 och 6% !
1 Leon Coger. Persson brukar åka till Åby i angeläget ärende. Hästen gick bra senast och är distansgynnad.
10 Jello W har dunkel form men är en stark rackare när han är iordning. Duger normalt i klassen och Björn upp på Timoko hästen är intressant.
V64 5) 4 Es Trenc är en vass travare med perfekt läge men 77% är inte kul.
8 Georgia Am är väl bortlottad och körs på chans men jag gillar Timoko märren.
12 Souvenirer D’inverne. Skrällhästen går barfota och då kan återigen en 10 tid lura i vassen ! Ska jag ta den där om Rödluvan oxå ? He,he. Psst perfekt inne i klassen.
V64 6) Vidöppen och skrällvänlig epilog.
5 Ivanhoe Jaam. Moberg gillar jag skarpt och för det mesta hans hästar oxå. Ivanhoe är med i striden om felfri. Jonas matchar alltid sina hästar försiktigt. En riktig hästkarl. Men ibland lite mesig i sulkyn. He,he. Tycker jag som spelare.
9 Candlewick har pausat och läget är surt. Men detta är en vass märr och härlig travare.
Och som sagt Riordan har stallform.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|