Visa ett inlägg
Gammal 2022-11-07, 19:19   #2
bosseguldheden
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 638
Sharp$: 2904


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

V75-sugen nu efter att ha stått över en vecka. Jag börjar i vanlig ordning att plocka ut spår-måste-hästar och ev följehästar utan att ha tänt kolumnen med %.

Avd 1:
Alltid ettan i volt är en princip- 1 FRODO S. Sen vill jag ha med 11 MELLBY DON JUAN. Elvan vinner oförskämt ofta i volt, speciellt i avd 1.

Avd 2:
Kort auto innebär att 5 ONE MORE TIME automatiskt kryssas. Ska ha skor nu, men det verkar den trivas med. Byter till jänkarvagn och får vass kusk. Skulle kunna vara en chansspik!

Avd 3:

5 VERSACE FACE måste ju med. Örjan/Redén från bästa läge. Blir väl inte ens favorit här. Kanske en avdelning man får ta ställning i om det inte ska bli för dyrt.

Avd 4:
8 MARGARETA TOOMA är ännu ett spikförslag. Jobbigt läge men kolla vilka lopp den har gjort.

Avd 5:
1 BROTHER BILL är i toppslag och svårstoppad här.

Avd 6:
Voltstart igen, så 1 KATHRINE S.H. blir första strecket. 6 TWILIGHT ANGEL från springspår kan vara intressant med Jorma.

Avd 7:
7 E.L. JETPACK är på tårna och Lövdal kör på små lätta moln just nu.

Ja, det var en första spontantitt. Jag är bara uppe i två spänn så det ska ju byggas på.
Men det finns flera tänkbara spikar så man kan få med riktiga skrällar i övriga lopp. Nu gäller det att välja rätt väg och att ta till sig goda ideer från olika håll och kanter.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat