Hamrar in spiken i första och går hyfsat kort i flera lopp då det står mellan 2-3 hästar (på papperet)
Avd 1. L.L.Royal hamnar förmodligen på tacksam % och hur ska Lennartsson torska detta från ledningen då motbuden går från klurigare lägen.
Avd 3. Brons är brons och det brukar skrälla! Men här står dom bästa ekipagen bra till och jag utgår från att spetshästen rinner undan. Så den av Hidalgo Heldia eller Castor The Star som når ledningen vinner. Jag låser! Vill man ta med en skräll så ha Capial Gain C.C i åtanke, den är inte oäven..
Avd 4. Margareta Tooma är hästen att slå och jag vill ha två streck till. Digital Class är i sitt rätta element och möter bara ston igen från ett bra läge. Fifty Cent Piece har läge/form/klass.
Avd 5. Gulddivisionen, där brukar det inte hända så mycket.. Brother Bill blir i mitt tycke för stor favorit och garderas med Very Kronos och Click Bait.
Avd 2,6,7 garderas med 5-7 streck. Pandroklus Eck får Kim Eriksson i sulkyn och är ett måstestreck till 1% för mig. Krakas är ett annat långskott till 1% som kan smyga med inför sista 400m.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av KalleKlut den 2022-11-11 klockan 17:34.
|