Visa ett inlägg
Gammal 2022-11-19, 05:33   #28
KalleKlut

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 18342
Standard

V75 på Jägersro och det ser för en gångs skull ut som att det skulle kunna bli åtminstone en femsiffrig utdelning Detta med tanke på en hel del konstiga favoriter..
Några tankar angående min lapp:

Avd 1. Jag går ut hårt och låser danskarna där jag framförallt tror mest på 3 Hilton. Jeppe J plussar på formen och bör få en fin resa felfri. Skulle Ecce hålla upp ledningen med 1 Henrik Will så rinner han nog undan! Minustecken bör nämnas i form av skor/vanlig vagn vilket talar något till favoritens fördel.

Avd 2. Efter att ha gnuggat lopparkivet så är jag inne på att 1 Come Along håller upp ledningen åtminstone initialt. Släpper till en i första hand felfri Dubai Kronos (som galopperar senare och DK får fritt fram) Annars har vi väl Unters 3 Global Duphe i ledningen? Första voltstarten talar väl inte direkt för 6 Dynamite Sensation! 9 Laban Lagö tar jag definitivt bort pga läget. Chansar nog på att tre streck håller med rank 1,3,8 men avvaktar värmning/intervjuer.

Avd 3. Spik på 1 Red Bar! Jag ser noll (0) anledning att släppa till 4 Four Guys Dream men jag måste lyssna på Ingves/Friis hur dom tänker där. Den av dessa två som går i ledningen förlorar inte! Det finns ju ingen som kan/vill göra något utvändigt..

Avd 6. Diamantsto försök som känns extremt öppet! Några rens som måste med för egen del är 12 Caramelle T.T, 5 Miking och 15 Seventh Heaven.

Avd 7. Vinner bästa hästen 9 Velten Swarovski eller den förmodade ledaren 1 Manual Flight? Jag är inne på att Lugauer håller undan.

Nu ska jag sova några timmar, lycka till!
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat