Visa ett inlägg
Gammal 2022-11-19, 15:43   #55
Klanke

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

avd1. Favoriten är bra. Stoffe är ofta positiv och detta är hans bästa chans. Visst kan han vinna. Snackade lite med erland han är inne på att nr 1 får loppet i draget i rygg om den kliver iväg, Jag har dock motbudet hela veckan i nr 11 som tåg jobb. Skrällen är nr 10 som Erland lyfter fram..

avd2. Här chansspikar jag nr 6 som kontrade till sig seger senast och var riktigt bra. Magnus upp och ii spets har den 2 av 2 Oavsett spets eller rygg ledaren så ser uppgiften smarrig ut och nu 12 procent. Vi tar betalt..

avd3, Det låter kaxigt på nr 4 och visst kan det bli spets och tråkigt lopp. Men frodo skall också laddas. Red bar har man siktat hit med och läget blev okej. Nr 2 brukar ofta spurta galet och från spår längre bak,läget är intressant idag. nr 9 är också
en kandidt om det klaffar.

avd4, Vidöppet. Men tidiga tanken är spets och slut för nr 1 men dessa är svåra att räkna på troligen någon från den främmre träffen..

avd5, Väldigt öppet men Adrian har ställt i ordning och på hemmaplan till 9 procent missar vi inte.. Kan bli fullkörning mellan 2-3-5 och trötta ben till slut..utgång på nr 6

avd6. Vidöppet och här kan det smälla.. Favoriten nr 6 blev rejält trött senast och det kan än idag sitta i.. Mega smällen nr 14 som man omlagt träining på och känns väldigt fin i sista jobbet. Nr 11 gillar jag stark coh rejäl.

avd7. Var länge inne att spika Lucifer sam som var som en ny häst senast på barfota balans, samma nu och leder loppet länge. Annat drag i loppet är nr 1 som är Conrads bästa chans i omgången och visar tokform! vi låser där.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat