Visa ett inlägg
Gammal 2022-11-19, 16:30   #16
maximalvinst

Reg.datum: dec 2015
Sharp$: 12576

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maximalvinst Visa inlägg
Spel 18.11

6-2 igår! Endast 1 spel idag, en teaser i samma match!

1. NCAAF
New Mexico Lobos - San Diego State Aztecs: över 28.5 poäng och New Mexico +23
Odds: 1.84 (Unibet) kl 03:45

Jag spelar i denna match över 28.5 poäng och New Mexico +23. Oddsen för dessa två spel är 1.32 och 1.30. Sammanlagt blir detta 1.72 i odds, men på Unibet erbjuds vi 1.84 i odds för detta spel.

Totalen i denna match ligger på 36 poäng, och -14.5 på San Diego State. Jag gillar att det är en så låg total och en hög lina, och genom att köpa ner totalen till 28.5 poäng, och köpa upp linan på New Mexico till +23 poäng tycker jag spelet känns riktigt bra.

New Mexico har en liten fördel i en mycket viktig statistik, dvs turnovers som jag anser vara en avgörande faktor. Min prediction i denna match är: New Mexico - San Diego St: 18 - 24.

Spel 19.11

Gårdagens spel förlorade! 3 spel för idag lördag!

1. NCAAF
Texas A&M Aggies - Massachusetts Minutemen: Massachusetts +40.5 och över 38.5 poäng
Odds: 2.06 (Unibet) kl 18:00

Jag spelar en teaser i denna match. Oddsen för dessa två spel är 1.34 samt 1.33. Sammanlagt blir detta 1.78 i odds, men sätter vi ihop denna dubbel på Unibet erbjuds vi 2.06 i odds.

Linan ligger på -32.5 poäng för Texas A&M och totalen ligger på 46.5 poäng. Jag tror att Massachusetts klarar denna linan. Dessa två lag har inte mött varann tidigare, och då tror jag det blir svårt för Texas A&M att gå ut och krossa Massachuetts.

Man ligger ungefär lika i Turnovers, vilket jag anser vara en mycket viktig statistik i matcher. När vi erbjuds 2.06 för detta spel på Unibet tar jag det.

2. NCAAF
Texas A&M Aggies - Massachusetts Minutemen: Massachusetts över 6.5 poäng
Odds: 1.75 (Unibet) kl 18:00

Jag spelar här Massachusetts över 6.5 poäng, vilket betyder att i princip en touchdown räcker här. Massachusetts har gjort 7+ poäng i ca 80% av matcherna och Texas A&M är inte riktigt i toppen heller defensivt. Man släpper ändå till 22.8 poäng i snitt per match. Då dessa två inte mött varandta tidigare tror jag det gynnar underdogen här, dvs Massashusetts.

3. NCAAF
Dubbel
Pittsburgh Panthers - Duke Blue Devils: över 41 poäng
Odds: 1.32 (Unibet) kl 18:00

Missouri Tigers - New Mexico State Aggies: New Mexico St +37.5
Odds: 1.33 (Unibet) kl 01:30

Totalt odds: 1.76

Jag spelar här en dubbel med köpta linor. I matchen Pittsburgh - Duke får vi totalen precis under en keynumber, dvs 41 poäng. Det betyder att det bara får bli 5 touchdowns här. Inbördes trendar dessa mot highscoring matcher då 6 av de 8 senaste mötena har gått över totalen, och i alla dessa matcher har det blivit 41 poäng eller mer. Vädret skall vara soligt och vinden ca 13 mph, så det borde inte påverka matchen. Min prediction i denna match är 58 poäng.

I matchen Missouri - New Mexico State gillar jag underdogen. Dessa två lag har inte mött varann nyligen och det tror jag gynnar underdogen New Mexico St. Man ligger ungefär lika i den viktiga statistiken Turnovers, och man har också ungefär lika MOV (Margin of Victory). Missouri har MOV -2.7, medan New Mexico St har -5.7. När vi köper upp linan till +37.5 på New Mexico St känns det riktigt bra, och med dessa förutsättningar borde man klara denna linan.

Senast redigerad av maximalvinst den 2022-11-19 klockan 17:48.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat