Visa ett inlägg
Gammal 2022-11-20, 14:53   #17
maximalvinst
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 1 366
Sharp$: 12148

Sportsbetting
Stats: 160 - 133 - 1
ROI: 117.71%
Vinstprocent: 54.61%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maximalvinst Visa inlägg
Spel 19.11

Gårdagens spel förlorade! 3 spel för idag lördag!


1. NCAAF
Texas A&M Aggies - Massachusetts Minutemen: Massachusetts +40.5 och över 38.5 poäng
Odds: 2.06 (Unibet) kl 18:00

Jag spelar en teaser i denna match. Oddsen för dessa två spel är 1.34 samt 1.33. Sammanlagt blir detta 1.78 i odds, men sätter vi ihop denna dubbel på Unibet erbjuds vi 2.06 i odds.

Linan ligger på -32.5 poäng för Texas A&M och totalen ligger på 46.5 poäng. Jag tror att Massachusetts klarar denna linan. Dessa två lag har inte mött varann tidigare, och då tror jag det blir svårt för Texas A&M att gå ut och krossa Massachuetts.

Man ligger ungefär lika i Turnovers, vilket jag anser vara en mycket viktig statistik i matcher. När vi erbjuds 2.06 för detta spel på Unibet tar jag det.




2. NCAAF
Texas A&M Aggies - Massachusetts Minutemen: Massachusetts över 6.5 poäng
Odds: 1.75 (Unibet) kl 18:00

Jag spelar här Massachusetts över 6.5 poäng, vilket betyder att i princip en touchdown räcker här. Massachusetts har gjort 7+ poäng i ca 80% av matcherna och Texas A&M är inte riktigt i toppen heller defensivt. Man släpper ändå till 22.8 poäng i snitt per match. Då dessa två inte mött varandta tidigare tror jag det gynnar underdogen här, dvs Massashusetts.




3. NCAAF
Dubbel
Pittsburgh Panthers - Duke Blue Devils: över 41 poäng
Odds: 1.32 (Unibet) kl 18:00

Missouri Tigers - New Mexico State Aggies: New Mexico St +37.5
Odds: 1.33 (Unibet) kl 01:30

Totalt odds: 1.76


Jag spelar här en dubbel med köpta linor. I matchen Pittsburgh - Duke får vi totalen precis under en keynumber, dvs 41 poäng. Det betyder att det bara får bli 5 touchdowns här. Inbördes trendar dessa mot highscoring matcher då 6 av de 8 senaste mötena har gått över totalen, och i alla dessa matcher har det blivit 41 poäng eller mer. Vädret skall vara soligt och vinden ca 13 mph, så det borde inte påverka matchen. Min prediction i denna match är 58 poäng.

I matchen Missouri - New Mexico State gillar jag underdogen. Dessa två lag har inte mött varann nyligen och det tror jag gynnar underdogen New Mexico St. Man ligger ungefär lika i den viktiga statistiken Turnovers, och man har också ungefär lika MOV (Margin of Victory). Missouri har MOV -2.7, medan New Mexico St har -5.7. När vi köper upp linan till +37.5 på New Mexico St känns det riktigt bra, och med dessa förutsättningar borde man klara denna linan.






Spel 20.11

1-2 igår! 5 spel för idag!


1. NCAAB
UT Martin - Prairie View A&M: Prairie View moneyline
Odds: 2.25 (Bet365) kl 21:00

Jag spelar här Prairie View moneyline. Enligt mig är man det bättre laget här. Prairie View har fördelar i 6 av 7 statistiska kategorier som jag tittar på. Man är bättre i Points/Game, Field Goal %, Free Throw %, Defense, Turnovers och Bench.
Prairie View har också bättre MOV (Margin of Victory), +17.7 mot UT Martins +11.6.



2. NCAAB
Gonzaga - Kentucky: Kentucky moneyline
Odds: 2.30 (Bet365) kl 01:30

Jag spelar här Kentucky moneyline. Enligt mig är man det bättre laget här. Kentucky har fördelar i 5 av 7 statistiska kategorier som jag tittar på. Man är bättre i Points/Game, Defense, Rebounding, Turnovers och Bench.
Kentucky har också bättre MOV (Margin of Victory), +22.8 mot Gonzagas +7.7.



3. NCAAB
North Dakota - Montana State: över 137.5 poäng
Odds: 1.96 (Pinnacle) kl 20:00

Jag spelar här över 137.5 poäng i denna match. Jag vill att min prediction skall vara minst 8 poäng högre än totalen när jag spelar överspel i basket. Min prediction i denna match är 146.9 poäng.



4. NCAAB
Morgan State - Queens Royals: över 148.5 poäng
Odds: 1.96 (GGBet) kl 23:00

Jag spelar här över 148.5 poäng i denna match. Jag vill att min prediction skall vara minst 8 poäng högre än totalen när jag spelar överspel i basket. Min prediction i denna match är 160.3 poäng.



5. NBA
Brooklyn Nets - Milwaukee Bucks: över 221.5 poäng
Odds: 1.91 (Pinnacle) kl 01:00

Jag spelar här över 221.5 poäng i denna match. Jag vill att min prediction skall vara minst 8 poäng högre än totalen när jag spelar överspel i basket. Min prediction i denna match är 229.7 poäng.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat