Visa ett inlägg
Gammal 2022-11-23, 19:21   #29
Klanke
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 698
Standard

avd1, Oskar låter väldigt säker med sin springare och detta ser nästan redan uppgjort ut.. Toppchans alla vägar. Vi inleder med spik!

Vi kör utgång på Ante La Roque tycker att hästen står perfekt inne här och loppen har hästen gjort bra. Oddshöjande nu och vi testar, hittar man bara en vettig position tror jag detta är vinnaren.

avd3, Var inne på nr 7 som är väldigt osäker men läget idag blev bra för honom och han är bättrre än favoriten så normalt kan det vara en chansspik i öppet lopp. Skrällen nr1 som får loppet i ryggen och spara krutet tilll slutet.. 2 procent.

avd4. Här spikar nog många nr 4 i brist på annat men vi snackar lärlingslopp här kan mycket ske.. Nej här tar vi en drös. Dragen är från spår 5 och 6..

avd5. Spets och slut står det i mitt program spik nr 3

avd6. Normalt en vettig chans för redens nyförvärv nr 6 han bör bolla med dessa alla dagar men det är en hel del snack idag på Hans Crebas nr 5 så vi låser där.

avd7. Rätt öppet men normalt står det mellann 12-13 och 14 men vi måler ändå på det brukar hända lite i dessa typer av lopp

avd8. Här tror jag mycket på nr 5 och KEVIN kan bli spets ut och slut, rysligt kvick ut och Kevin lär nog ladda allt vi kör utgång.. Rätt öppet bakom..
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat