Visa ett inlägg
Gammal 2022-11-27, 19:16   #43
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18742
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Förmiddags dragen

1) 5 North Dakota märren står perfekt inne och formen är på topp. Dreamteamet måste naturligtvis bevakas.

2) 6 Teanie Spets och slut stänkare ? Örjan upp !

3) 2 Tors Spik Örjan igen. Fixar första vinsten för hästen efter 55 försök ?
Hm ska jag ta den där om Rödluvan Oxå

4) 3 Snowstorm Hannover dags före den gamle slitaren att fixa ännu en seger ? Ok vinner väl inte så ofta men har trots allt 7 mille i sitt CV. Apropå slitare: Valokaja Hindö gör sin start 168 med 8 mille på kontot. Tapperhets medalj. Jagar en matlapp.

5) 1 Murakami här snackar vi bättre än raden. Smack.

6) 1 Need’em Kihlström - Rede’n - Propulsion. Alla hm ”goda ” ting är tre Hm goda och goda går ju att diskutera.

7) 7 Thorondor Hemmahästen är Rikstoto vässad och har formen på topp. Men visst finns det dugliga hästar emot Typ Farfar och Tooma. Samt stänkaren Dats Pepito
Konklusjon

Avd 1) North Dakota fick inte slag på Vinnaren men stred tappert. Godkänd.

Avd 2) Dumstrut på. Hästen var iskall.

Avd 3) Tors Spik var väl ingen blåvinnare i min värld men nordislopp är nordislopp och det fanns positiva signaler på ickevinnare. En perfekt Örjan styrning och ny kusk varning.

Avd 4) Snowstorm tappade 20-30 m i starten men kämpade till sig en andraplats.
Jag vill påstå att jag var rätt ute.

Avd 5) Dumstrut på. Spår 1 var ingen höjdare.

Avd 6) Hm Rede’n hästen trodde jag egentligen inte på men lagt kort ligger.
Provade Love Keeper på DD och Persson fick loppet kört i halsen och det såg klart ut i sista sväng. Men det fattades lite kräm.

Avd 7) Jäklar vilken dramatik sista 50. Med lite (mycket) tur fick mitt dreamteam en seger. Men jag lider med den / de som satt med Thorander kvar på kupongen som ensam vinnare.

Nu ska vi ut i varma Teneriffa kvällen och smörja kråset.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat