Visa ett inlägg
Gammal 2022-11-29, 17:36   #2
tigern
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 370
Sharp$: 2574
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Mina chansdrag utan bedövning.
Mina smärtstillande eftermiddags drag

V64 1) 3 Zaffiro Jet Ok jag börjar med en blåvinnare. Stabil form och återigen svårslagen.

V64 2) 10 Global Barrister 8% svårbedömd efter lång paus men får en stänkarvarning i vidöppet lopp. Provade rikstoton i våras.

V64 3) 10 Ozak Vivanits 5% Hästen går framåt i Sverige starterna. Ebbinge får en chans till revansch efter gårdagens bortkörning av min blåvinnare. Uhrberg lekte med Världsmästaren.
9 Noble A.F avgjorde med en grym slutrökare senast.

V64 4) 9 SAN Sebastian Wilma är en grym driver och hästen duger gott i detta gäng. Gynnsamt med lång distans från detta läge.

V64 5) 7 Federer 2% Lopp i kroppen och hästen har gått bra tidigare på 1640. T.o.m en Rikstotovinst på distansen. Dagens stänkare.
1 Thai Sansa dreamtemet light måste nog bevakas
3 Kroatia Bokoden där Uhrberg har läget

V64 6) 7 Henri Sisu 2% Ok här sticker jag ut hakan rejält men Uhrberg kör med grymt självförtroende och har stall o kusk form. Dessutom ser loppet helt vidöpppet ut i min värld.
Det är väl Nordström som har en duglig häst men tråkigt läge och han bojkottas för det mesta i mina tips av personliga skäl.
6 Staro Peanut har bra form och duger normalt i detta gäng trots lite distansminus
8 bästa hästen måste bevakas trots en tråkig tränare och kusk
Tror ZAFFIRO JET kommer vinna ganska enkelt i första :-)
tigern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat