Visa ett inlägg
Gammal 2022-12-04, 09:49   #3
sigh
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 130
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Till Efterhandaren

Spoiler:
Angående att du gick i försvar för att du inte lämnar rättningskod. Och drog med dig
Shooter för att han också igår meddelade att han hade 5 rätt i omgången. Jag har själv
gjort efterhandare men då har det varit med ursäkt för att jag inte publicerat mitt system
vilket jag då gör i efterhand. Du har inga system alls, nästan, se nedan.

Shooter ingår inte i din klubb för efterhandare. Det kan vi lugnt konstatera. Han lämnar med jämna mellanrum in sina rader med rättningskod. Du lämnar ingenting. Klickar man på din signatur och går igenom dina inlägg, flera tusen, finns inga inlägg alls med system med rättningskod. Jo, dom finns, inlämnade av Liisa och Robert Poland eller vad han nu heter. Små system på 12 kr typ. I det sammanhanget kan jag säga dig att du inte få ha mer än ditt eget nick Efterhandaren men du har många fler här. Gemensamt för dom är att dom inte heller har några system med rättningskod. Du kör alltså samma race som på
Travpunkten som du till slut lyckades sänka när alla goda tipsters försvann en efter en...
Det vore ju tråkigt om det blir likadant på Sharps men det är nog omöjligt. Här finns en
bättre kultur än vad din "egen" domän TP hade. Kanske kan du tänka efter lite och göra
din hobby mer rumsren, för travet tycker jag inte du ska överge. Din livsnerv verkar det, och det kan man respektera.
För någon utomstående som jag, vad spelar rättningskod för roll om personen har skrivit om sina drag med motiveringar innan?
Personligen så tycker jag det är mer intressant än ett system utan motivering.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+50), Efterhandaren (+5)
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat