Visa ett inlägg
Gammal 2022-12-05, 14:32   #96
Gotland
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 6371
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nollkollolisten Visa inlägg
Se mitt inlägg #85 i denna slinga. Där är en kod när vinst utbetalt, om den är till någon nytta för någon mer än vinnaren har jag ingen aning om. Men gillar man koder så är det väl ok
Precis så.

Visst kan det vara aktuellt med koder etc OM det hela tiden skryts om gjorda spel som aldrig någonsin påtalas FÖRE loppen och koderna finns ju men på det stora hela gör det ingen större skillnad varken till eller från.

Forumet har väl haft sina stunder då vissa försökt påskina sin förträfflighet med enorma spel EFTER att loppet gått i mål. Detta utan någon slags vidimering. Sånt ger ingenting mer än frustration hos övriga och det undanber vi oss såklart från. Är dock inget som varit vanligt förekommande på slutet.

Det viktiga i kråksången är, enligt mig, vad man bidrar med FÖRE start av respektive spelform. Vill man inte visa vad man spelat så behöver man inte det bara för att man bidragit med tankar i tråden.

Kvitton och redovisningar är främst till för att vi ska kunna hjälpas åt att heja fram våra spel!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+10)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat