Visa ett inlägg
Gammal 2022-12-12, 10:44   #109
Sputnik2012

Sputnik2012s avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 2755

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vi lever i en lustig värld!

Hitta en tjänst som erbjuder färdiga och beprövade strategier med tillhörande Excel sheet med positiv ROI (lagda spel)
Forum med support och coaching från pro traders.
Samt och inte minst en program där du kan skapa egna filter för spel kandidater.

Så har man svårt att hitta eller utveckla sin egen strategi så är det ju en utmärkt språngbräda.
Dom till och med skryter med att ha 65% av sina medlemmar är vinnande traders.

Trovärdigt, ja och låt mig utveckla.
Tittar man på dom tre första nybörjar videorna så framgår det att man börjar med en strategi och stannar vid det för att bemästra och inte lura sig själv att köra flera.
Och kan man inte utveckla sin egen ide så kan man välja en färdig för att sedan justera efter eget tycke, klockrent upplägg.

För en röding per månad så blir du vinnande på noll tid, för bra för att vara sant, nej.
Upplägget skiljer sig märkvärt åt från Goalprofits som enlig mig inte är i närheten av klockrent upplägg att gå från noll till pro utan några som helst svårigheter.

Tycker det är nämnvärt att det är inte hokus pokus och en hög tröskel att övervinna.
Det handlar om att hitta rätt och göra rätt från början.
Men det är inte det lättaste när man inte har vetskapen om vart man ska börja.
I mitt fall så jämför jag med Goalprofits som inte är i närheten av tydlighet att gå från noll till pro utan svårigheter, tycker tröskeln är högre hos dom, min åsikt.
Men glad att jag provat för då har man något att jämföra med, varav detta inlägg.

MVH
Sputnik2012 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat