Visa ett inlägg
Gammal 2022-12-31, 14:19   #22
politiskorrekt

Reg.datum: jan 2022
Sharp$: 287
Standard

Avd 1:
9 Make It a Star borde ha fin chans om hon står på benen. Möjlig chansspik till 9%. Annars rankar jag 1 Ipanema Beach, 10 Juni Rapid och 11 Loaded Leila högt.

Avd 2:
Öppet lopp bakom favoriten. Och 6 El Vego Khalifa lär väl falla i procent. Just nu fint spelvärde på 3 Daniel Frontline (6%), 1 Flap Setting (3%) och speciellt 5 Hulk Marke (2%) som jag tror tar spets till att börja med. Osäker på hur han går med skorna på dock.

Avd 3:
Här ligger procenten någorlunda rätt tycker jag. Tar med fyra hästar. Rankar 7 Gazza B.R. och Feline Burgerheide som A-hästar. Därefter 12 Ready Trophy och 10 Jaxon V.S.

Avd 4:
3 Dira Necessitas borde ha fin chans utan gallop. Därefter hoppas jag det räcker med att ta med 11 Crono Delleselve, 6 Breidablinks Bombay och 1 Ding Dong.

Avd 5:
2 Elephant (21%) - Spik! Fin form och går alltid fint in i mål.

Avd 6:
1 Andover Heaven (10%) - Spik! Samma här. Fin form och ärlig häst, står högst i rank hos mig. Tycker dessutom 3 Kövras Joker är alldeles för överspelad. Se upp för 6 J.S. Peaky Blinders dock. Hamnar utanför mitt system, men en riktig smällkaramell till 4%.

Avd 7:
Vidöppet och spännande lopp som avslutar. En eller väldigt många? Var inne på att spika 7 Vice Versa Diamant ett tag, men tar många här istället. Tycker 5 Fortnite (1%) är omgångens mest spelvärda häst. 10 Jeans'N Passion (0%) kan rensa bra här också...

Lycka till och gott nytt år!
politiskorrekt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat