Citat:
Ursprungligen postat av yret88
Ogiltigt spel-ID: 163949
Heid obesegrade hemma ger detta höga odds på Lugi. Lugi gillar jämna matcher och drar oftast det längsta strået, lägg därtill att dom är obesegrade och jag tror det håller i sig. Lugi vinst med 1-2 mål.
kör även:
Ogiltigt spel-ID: 163983
nordicbet ligger på +21.5, pinnacle på +23 med 1.74 i odds. Tycker att betsafe missat anpassa denna linan. Hoppas på att Tyresö inte har en alltför dålig dag, då ska dom klara denna linan.
|
tittade lite på tyresö matchen men kom aldrig fram till nåt jag gillade. när linorna hamnar så högt är det svårt att uppskatta chanserna tycker jag. men närmast för egen del va isåfall att spela u56@1,96 pinnen men tröck aldrig av. tror tyresö får svårt att göra mer än 15 mål, så utgick jag från det i mina tankar. hof spelar mycket matcher iom europa-spel så man vet ju inte hur de går in i denna match med för ambitioner. luftas säkert mycket folk och om det gör det bättre eller sämre för ö/u o hcp linorna hade jag svårt att avgöra så avstod helt.
BOL
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|