Visa ett inlägg
Gammal 2023-01-17, 08:45   #1
shasha
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

Ständiga problem med Travfakta-flera med samma problem?


Är det någon mer här som upplever problem med Travfakta?
Det började med att jag plötslig påstods ha köpt den dyraste versionen, vilket inte var sant. Tydligen var det fler än jag det hade blivit fel för. Det rättades omgående och inga pengar drogs från mitt konto.

Beslutade mig för att testa silverabonnemang och har nu betalat för andra månaden, men får ständiga driftavbrott där jag sparkas ur Travfakta och påstås sakna abonnemang. Trots att jag har abonnemang och de dragit pengar från mitt konto.
Har kontaktat trMedia flera gånger, senast i förra veckan. Och nu sitter jag här IGEN, med en prenumeration som jag betalat 999kr för, som jag inte får tillgång till.
Någon fler som råkat ut för denna frustrerande problem? Finns det alternativ till Travfakta på marknaden?

Felmeddelandet :"Du har inget aktivt abonnemang. Välj ett abonnemangsform nedan. "

Helt hopplös att betala så mycket för ett verktyg men sedan inte veta hur mycket man får använda den.

En uppdatering, klockan är 13:41 och jag har fortfarande inte tillgång till Travfakta. De har ingen telefon till någon support, man kan bara komma i kontakt med kundtjänst för prenumeration och fakturafrågor. Jag mailade förra veckan om problemet och har fortfarande inte fått respons på mitt email.
Emailade även i morse och har fortfarande inte fått ett livstecken från dem. uruselt!
Känns väldig otrygg att ha sina bankkortuppgifter hos ett företag som fungerar såhär, man får ju inte välja bort att ta bort kortuppgifter så länge man har produkt hos dem heller.
Något verkar vara väldig fel hos dem. Finns det verkligen ingen alternativ till Travfakta?
Kan säga att support via email fungerade klockrent när det gällde att bli prenumerant på verktyget....


NU, vid 16-tiden-äntligen kommer jag in. hela dagen har gått nu och går inte att komma ikapp med. Tydligen var det flera som hade problem att komma in idag. Men som sagt, det har varit såhär skakig sen december och problemen började i slutet av november.
Märklig att man inte har en fungerande support och att de inte lämnar driftinformation på webbsidan.
Ja, få se hur länge jag får använda verktyget denna gång.... Har i alla fall gått in och sagt upp prenumerationen, orkar inte med så mycket problem med verktyget. De får lösa det först.

Synd att det är så mycket strul för att det är en himla bra verktyg! Supernöjd med den när jag väl har tillgång till den! Sparar mig massor av tid.

Senast redigerad av shasha den 2023-01-17 klockan 18:57.
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat