V86 och det gäller att vaska fram lite spikar till kvällen. Det blir nog fina banor vad det verkar. Solen har tittat fram lite då och då i Stockholm under dagen och vi har plusgrader. Jag hade flaggat Unique Creation som nu blivit stor favorit, men det får mig inte att gardera. Global Duty är ett alternativ. Jag tror ändå att jag dubblar med Devs Donator då de två ser ut att göra upp (Finns några till som skulle kunna profitera på om de bara tävlar mot varandra, men man ska ihop systemet till en låg kostnad också och ändå ha potential till pengar.). Brady D.E. blir nog spik trots bakspåret. Vinner inte den så krävs nog rätt många streck. Sedan måste man ha en icke-favorit som singelstreck och där har jag landat på Westholms nyförvärv Bouillabaise. Hästen har inte varit ute i lopp på länge, men har å andra sidan tidigare gått i tuffa gäng med höga prissummor och är van att gå med skor. Formen är dock ett litet frågetecken. Hon är nog inte på topp, men jag hoppas att Westholm försöker hitta någon bra rygg i tid och kör för vinst.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|