Visa ett inlägg
Gammal 2023-01-24, 10:11   #2
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 18058
Standard

Efter gröt surr Jägers

V64 1) Conrad sitter väl på leken om han hittar ut i tid men Adrian K. och Grasso brukar vilja tävla. 1 Victory är ingen startraket. Kan hamna i maskin. Jag vill nämna en stänkare.
10 Boltic Sun här snackar vi bättre än raden. Ok surt läge men hästen står perfekt inne i klassen. Lite pace och smygare så kan 5% aren sitta.

V64 2) 2 Ici Moi Lopp i kroppen efter lång paus. Visade fin fart i somras men naturligtvis svårbedömd. Loppet känns öppet och klurigt.

V64 3) 1 Amazing Lady N.O. Rejäl kuskförstärkning på hästen som är en vinnartyp. Svårslagen i ganska behagligt motstånd.

V64 4) 9 Franklin Zet blir min första häst. Hanna har gått framåt som kusk och har toppform på stallet. Se upp.
1 Arcoveggio Lillgustav går fram som en furie som kusk i travsporten. Och hästen räds inte distansen. Normalt svårslagen men kanske lite för stor favorit.
4 Pre Calculated Ola K har alltid starthästarna iordning och radar upp framgångar med Tarzan uppfödningar. Rosleff är inte blyg. Jäkla duktig och sympatisk kille.

V64 5) 10 Ingo Ok 40m är 40m men mångmiljonären tuffar nog runt det här ganska halvljumma motståndet. Jag sticker ut hakan och säger träningsjobb

V64 6) 8 Alert Vendil Hm måstestreck. Surt läge men formen är på topp.
5 Andover Heaven Rikstotovässad och klar första häst men jag garderar på stressiga 1640. Hoppade bakom bilen senast.
10 Protector Tile Bortlottad ? Tja kanske men hästen trivs på distansen och sänker många till slut med rätt smygare. Psst bättre än raden.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2023-01-24 klockan 17:22.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat