Visa ett inlägg
Gammal 2023-01-25, 09:08   #8
shasha
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 242
Sharp$: 2091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
För mitt trmedia-konto står det att telefonsupport gäller både för abonnemangs och supportfrågor. Har du provat ringa?
Märkligt du inte fått svar på mailen. De gånger jag mailat alltid svar samma dag, alternativt nästa vardag.
Ja, jag har provat att ringa och det är inte för teknisk support-det går via email som är samma för alla produkter.
I november, när jag och tydligen flera till(enligt supporten), hade plötslig fått våra prenumerationer uppgraderade till den dyraste på 1999kr utan att vi bett om det, då fick jag snabb hjälp via email.
Även i december gick det att få svar från supporten via deras emailadress.
Men nu i januari, när jag allt oftare inte får tillgång till Travfakta utan får veta att jag saknar prenumeration och erbjuds att köpa en, då har de slutat svara på email.

Förresten, om man går in på egna trmedia-konto, där telefonnr finns till fakturaavdelningen och prenumerationer, finns det ett formulär att fylla i där man kan välja "övrigt" .Tog chansen igår morse och beskrev problemen jag har haft-än så länge inte ett livstecken tillbaka ifrån dem....
Tycker det är fantastisk mycket strul på 2 månader och en kostnad på nästan 2000kr.

Senast redigerad av shasha den 2023-01-25 klockan 09:13.
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat