Visa ett inlägg
Gammal 2023-01-28, 14:27   #23
vasleskins

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 2490
Standard

Kul omgång idag! Känns som det finns tre lopp, 2,5,7 där det lätt kan skrälla utöver så klart i stoloppet.

V75-1
Con Crowe, spik eller inte är valet. Jag trodde den skulle trenda ner tydligare under dagen idag men är stabilt runt 74%. Kanske går ned något. Det ligger så klart lite högt, chansen 65-70%? Garderar man så räcker 4,6,9 ganska långt.

V75-2
Här tror jag mest på Frankie Godiva, tycker den sett väldigt fin ut men bakspår på 1640 är aldrig enkelt. Barabobbit tror jag inte helt på, den ser ofta lite het ut och är det säkert att den tar spets? Hamnar den utvändigt ger jag den inte mer än 5% vinstchans. Med på kopongen men ingen direkt känsla. Bakom ganska öppet och det känns som man kan sträcka på. 8,12 lågt spelade men går det fort från början så är de väl inte helt borta.

V75-3
Var inne på Four Guys Dream men det blev ju inget. Loppet känns väl mer eller mindre täckt på 1,4,6,9. Dats So Cool hetast av de lågt spelade. Kan verkligen Pacific Face vinna på kort distans från bakspår. 14% är inget jag jublar över. Det är överspelat.

V75-4
Har problem med att bena ut detta lopp i badkaret. 12 är bästa hästen men jag har svårt att läsa det. 1 släpper spets? Den har väl gått bäst i spets? 3,11 givna sträck. Spelar inte utan 10 heller. Skulle vilja gå kort men det är riskabelt.

V75-5
Här är jag inne på att helgardera. Indigo är absolut snabb ut men från spår 7? Bara hoppas den inte blir släppt till spets. 5 har uttryckt att man inte släpper. Hoppas det blir så. Greben bruka jag plocka bort men även den kommer nog med denna vecka. 5,6,8,12 är singelprocentare jag lätt kan se vinna detta. 11 är väl klart sistarankad man kan inte ta bort en!

V75-6
Av skrällarna känns 1,2 mest intressanta. Sedan tycker jag det är rätt korrekt streckat. Var kul så länge In Style var favorit men till 13% är det kanske inte helt fel. 6 till 12% känns intressant.

V75-7
Här tror jag mest på 8 Digital Summit. Så länge den kommer ner någotsånär tror jag den är bäst. 3,4 givetvis bra men tror risken att 4 får ett minst lika tungt lopp då den tappar från start. 3 med skor, sådär va? Här finns ett par fina skrällar i 5,7,9,12 samt även 11 Andre Ward som jag gärna varnar lite extra för. Tycker den har avslutat bra ett par gånger så till 0,52% vill jag ha med den.Finns på topp 5 hos SVS till 3.70, det tycker jag har värde.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+3)
vasleskins är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat