Kul omgång idag. Om än med risk för låg utdelning tror jag. Lite tankar:
1: Har eg lovat mig själv att alltid spika i första. Men kan inte spela utan Crono Delle Selve som jag vill minnas att Jepson varit positiv till. Samme Jepson borde väl köra i spets med 6?
2: Här kan det nog skrälla. Konstig favorit med den kusken. 1 är väl förstarank på spetschans. 7 verkar vara minst lika bra. Mkt snack om 2 som är den enda Walmann skickar mer som jag förstår det.
3: Synd med strykningen. Trodde inget på den. Borde räcka långt med 1 och 6 och det lockar ju ett spika en av dem.
4: Räcker nog långt med de fem mest streckade och Princess Kloster som är prisvärd där bakom. Ser nog Stepping Moneyboy eller Amazing Hazel som förstastreck.
5: Om Indigo spetsar är den väl klar? En del snack om 12 men borde bli svårt att vinna med den kusken. Gerben är betrodd varje gång men levererar aldrig. Fighter Simoni är min andrarank här.
6: Tror att Love no Pain är bästa hästen. Men skor är minus. Olga Utca har tokform. Som vanligt många intressanta skrällar. Silvertail, Ninja Zon två exempel. Helgardering är nog ingen dum idé.
7: Konstig favorit. Ny i klassen och inte startsnabb. Eros Zola borde nog vara favorit. Stor respekt för Digital Summit som har en oerhörd fart.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|