Visa ett inlägg
Gammal 2023-02-01, 09:00   #2
Efterhandaren
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 835
Sharp$: 13241
Standard

Efter gröt funderingar


Här kommer mina tidiga drag till dagens V86. Ganska jämna och kluriga lopp utan storfavoriter. Kan ge allt från en tusen lapp till miljoner så här i början på februari.

Mina måstestreck.
V86 1) 2 Romero Visst luktar det spets och slut för Conrad ?

V86 2) 4 Drizzel Visst luktar det spets och slut här oxå ? Behagligt motstånd.

V86 3) 3 Leanne Shermer ger nog stallkamraten en match. Ok har varit struken men Ebbinge har nog ställt iordning. Lillgustav är väl värst emot.

V86 4) 8 Gasparito Vi måste ju ha en stänkare XL. Ok är kanske bortlottad men gått bra i skymundan i tuffa gäng och räds inte distansen. Smack.

V86 5) 4 Fortnite Tog en gunga senast som hårt betrodd. Jeppe känner hästen väl och det känns lite som revansch och hästen att slå. Spikförslag.

V86 6) 14 Indira Split Ok många hästar att runda men känns huvudet högre än övriga. Rikstotohärdad.

V86 7) 5 Honor Ston igen. Märren har bra form och jag tror Flemming blåser till dom på upploppet. Psst Orlando Vici gener är ett plus he,he.

V86 8) 7 Kalle Taxam Skrällvann senast och kan göra det igen trots lite byngligt läge. Men loppet känns vidöppet med flera luriga och svårbedömda årsdebutanter!

Eftermiddagens motbud.
V86 1) 4 Fromheaven Idzarda Gått bra i skymundan.

V86 3) 12 Uberty Face Vann från spår 10 senast! Persson är på hugget och Henriksen oxå.

V86 4) 4 Say No Amore Zap och 11 Michigan Bro

V86 6) 4 Samaritana Nurmos igen. Startar upp stallet efter lite paus på V86.

V86 8) 4 Ready Tropy och 10 Xerxes Millpond

Senast redigerad av Efterhandaren den 2023-02-01 klockan 14:10. Anledning: Motbud
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat