Visa ett inlägg
Gammal 2023-02-02, 17:02   #4
Efterhandaren
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 656
Sharp$: 12771
Standard

Tidiga Solvalla Tankar


I min värld flera öppna och garderings vänliga avdelningar på Lördag. Typ Klass 2, Diamant och Brons. Så där vinner nog favoriterna som så ofta när jag garderar.

V75 1) 9 Jello W är min första häst och kanske chansspik. En tuff häst som inte räds bakspår. Visst kan det bli vingel men Björn är en stabil driver.

V75 2) 1-2-3-4-8 Är mina förslag i ganska jämn och högklassig Klass 2 final. 3 Marabou Brodda har sett grym ut vid senaste vinsterna och Uhrberg har märren i toppskick. Första streck i min värld.

V75 3) Mycket blek och typisk vinter Guld division.
Favoriten 9 Eddy West sveper väl fältet om han får sin patenterade smygare.
2 Alone får en stänkarvarning. Bra läge, stark och rejäl. Har nog lite smygform. Bra TV och P spel.

V75 4) 5 Gatling Chansspik? Härlig vinterform och står bra inne.
1 Milan Boko och 2 Windmill Jam är väl värst emot.

V75 5) 4 Donizetti Chansspik ? Jag gillar hästen. Vinner inte så ofta men tävlat i stenhårt motstånd hela karriären. Fick en efterlängtad seger före jul på hemmabanan Hstd. Stenhård Silver häst. 5 Shapes är väl värst emot.

V75 6) Garderings lopp ! 2-3-4-5-9-11-12-15 i första hand. Vidöppet är bara förnamnet. Klara Leo volten med 2 Beawinner kan det räcka långt. Grym prestation näst senast på Färjestad.

V75 7) Jag försöker fälla storfavoriten.
1 L.L.Labero får ofta (för) tuffa resor men här kan det vankas vinnarhålet och lucka till slut.
2 Gaylord Am Anders E har alltid start hästarna i bra författning.
4 Borups vinner väl med 3-4 längder om jag gaddar
7 Olga Utca Tuff märr med Uhrberg i vagnen. Se upp i backen.
12 Lucifer Sam Lite tempo på loppet så kommer urstarke Lucifer tuffande på upploppet. Gjort grymma lopp senaste månaderna. Blir nog bortglömd på läget.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2023-02-03 klockan 08:36. Anledning: Fredags surr
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat