Visa ett inlägg
Gammal 2023-02-06, 10:07   #5
Dahle
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 643
Sharp$: 22761
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Isbanetrav på Norrlands banor är inte min likör men en liten chans DD kan jag bjuda på.

DD 1) 2 CHARLY DU TREMBLE Hästen har inte övertygat i årets starter och kanske inte trivs på isbanan ? Men Torvan är en intressant kusk och läget är helt ok med bara tre hästar på volten.

DD 2) 2 BOND EAGLE Lite av en segerstaplare med perfekt läge och Torvan sitter upp igen. Smack.

Ok stor risk för att oddset rasar på dubbelslaget men nuvarande 20ggr känns ganska spelvärt.

DD motbud

Försöker också fälla Flap Setting
DD1
CDT troligtvis tar spets o leder länge. Men jag vill plocka med några från tillägg, som kan bli tuffa till slut. Första streck är AWS Fastlight som egentligen går bäst med tätkänning. Gillar isbana dessutom. Kördes sist till dödens och var moralisk vinnare, men åkte dit mot en smygkörd på OS.
En annan som också gillar liknande förutsättningar som AWSF är Jelmer B.
Den har springspår på tillägg och träffar Östman rätt så kan den sitta tidigt framme. Lyxar till med två streck till. Bidensky satt fast och lopp i kroppen nu. Xanthis E trivs också med isbana och har gjort det bra på slutet.

DD2
Här spikar jag en NGgare. Möter enklare, går bra på isbanan. Kördes lite bort sist, men avslutade bra. Jag tror MED gör inte samma fel två ggr. Blåser till alla över upploppet. Just Celebration

Bra odds på dessa komb, men vi får se vad de står i framåt kvällen
Lycka till med era beslut
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BigBear (+10)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat