Fredags surr V75 Åby.
Var hittar man spikarna imorgon ? Så här dan före dan tror kollektivet mest på
Zola Love 59% och Beauty Smart Face 41%. Tja Zola blir väl hårt betrodd på
” spets o slut med Erik” och Beauty med Lillgustav har bra form men surt läge.
Det känns som en vidöppen omgång där det är nästan omöjligt att hitta någorlunda stabila och troliga vinnare.
Vimsiga Fredagstankar.
V75 1) Stayerlopp är inte att leka men hästar på första volten brukar det löna sig att bevaka.
3 Kirby Starlake Tog en övertygande vinst på distansen i Sverige debuten. Svårbedömd rackare men farlig om han får smyga med i vinnarhålet.
4 Demir K.M.B. Inte som bäst senast men har två raka innan dess.
5 Boke Palema Björn tar nog piken förr eller senare och är en distansgynnad rackare. Chansspik ?
8 Flirting Diamond är hårt betrodd men jag vet inte om distansen passar?
11 Conch On In har bra form och ger sig ut på långresa. Luring.
V75 2) 1 Is This Love Kuskförstärkt och är nog med i striden. Ganska halvljummet och vidöppet lopp.
V75 3) 1 Strängnäs Palema Klar första häst i min värld.
4 Beachcomber verkar funka bra i Lövgrens träning. Upp till bevis !
5 Al Pacino Typisk Kolgjini travare/galoppör ”vinna eller försvinna”.
V75 4) 6 Eagle Duger gott i klassen. Men inte att lita på och tveksam sista biten.
1 Ozak Vivantis Är mitt fredags drag. Ok några g i raden men en ganska jämn och duglig travare. Vinnarhålet ? Smack.
V75 5) 10 Beauty Smart Face Endast läget emot.
V75 6) 6 Zola Love Svårt att gå emot storfavvisen. Men 60% känns lite onödigt högt.
15 Orlando Här har vi ännu ett fredags drag.Toppfin i Frankrike starterna.
V75 7) 5 Starbec’s A.To Z. Toppform. Ok spår 5 i volt känns lite lurigt men är nog med på linjen om felfri.
15 Vagabond 0% !! Tja min gamle Varennare är väl chanslös men har sett skaplig ut i comebacken efter lång paus. Plats stänkare.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|