Visa ett inlägg
Gammal 2023-02-11, 15:21   #40
KalleKlut

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 18403
Standard

Mina funderingar..

Avd 1. 5 Boke Palema är andrahandare till 16% Har siktats mot detta lopp och den här gången tror jag att Goopen styr tempot från ledningen. Kan dock galoppera närsomhelst men jag tror och hoppas att han går felfritt idag. Spik för min del! 11 Conch On Inn och 4 Demir K.M.E tror jag räcker långt om man garderar.

Avd 2. Jag rankar bara en häst som A i detta annars vidöppna lopp! En kuskförstärkt 8 Silvertail (13%) får en fin resa och kan bida sin tid.. Hamrar in spik nr två!

Avd 3. Jag köper inte alls favoriten här! 5 Al Pacino är Kolgjinis bästa chans för dagen och får första nicken på läget. Fyller på med 10,11,12,15 som betingar högt spelvärde.

Avd 4. 11 Dynamite Sensation är rätt favorit men jag måste ha Imola Boko med på kupongen! Fyller på med 6,12 också.

Avd 5. Ett fyraårigt sto är favorit från spår 10, schas säger jag utan tvekan! 14 Luv Lois Schermer var/är ett spikalternativ i ett otroligt öppet lopp. Men i lärlingslopp brukar det kunna smälla rejält! 5,9,11,13,14,15 rankar jag in på kupongen.

Avd 6.

Avd 7.
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat