Visa ett inlägg
Gammal 2023-02-13, 19:08   #2
Dahle

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

1) Toruk M är befogad favorit. Skaplig chans o hålla spets. Jorma är överlägset bäst o köra i den position. Troligtvis spets o slut.
Tror man inte på den, då är Minoo T och Daniel F (som Modig ligger lågt med) värst emot. Ett långskott kan Teton F med SP vara.

2) Irjas S är storfavve i andra. Visat bra fart, men spåret kan vara ett fälla. Flera snabba utvändigt. Tror man på spets, då är det ett bra spikförslag, annars gadda, främst med 3,5 och 4

3) B o K licensinnehavare. Svårt. Boots H om kusken träffar rätt och utan galopp har bäst chans. Men jag kmr gardera brett. Kanske kör med U-häst på BH.

4) Kallblodslopp, fördel ston. Favorit tillbaka efter vila. Funderar på att ta ett lås på 7 och 10.

5) Här tror jag Con Padre blåser till alla med DP (första biké). Spik

6) Bra chans för Jepson att ta spets och isf leda loppet länge. Kommer Uffe tidigt, så finns risk att Calle släpper, men jag tror han kör i spets med 1. Leonas S visar bra form och kan vara bäst till slut. Thebankonbrodway är intressant från rygg ledaren. Plockar med några

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat