Visa ett inlägg
Gammal 2023-02-16, 11:06   #2
Efterhandaren

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 19196
Standard

V64 surr Åby

V64 1) Flera V75 meriterade filurer i startlistan.
6 Behind Bars tuffar på i Rikstoton och drar in fina pengar utan att glänsa. Drog in 800 tusen i fjol ! Min första häst i loppet.
9 Corsaronero Font Finfin IT häst som har Sverige debuten avklarad på ett bra sätt. Bör nog bevakas.

V64 2) 2 Scotch Brodde, 7 Vegan Face o 11 Beatrice Trio . Visst känns det nästan helgarderat ?

V64 3) 9 Cassiopeia Font trivdes inte på luriga banunderlaget senast. Revansch ? Jag tror Stall Ebbinge kommer att få ett fint travår 2023. Bra start med hög vinst %.
12 Kokkaburra Cheri Ännu ett grymt formstall.Jag gillar Ola som är en skön filur som står stadigt på jorden i alla lägen. Mysgubbe när han klipper av reportrarnas inövade fraser med sina personliga svar i tipssurret inför tävlingarna.

V64 4) 5 Jelly Bean Mearas Chansdrag i halvljummet startfält. P21 klass. Dags för första vinsten ? Garderingslopp XL.

V64 5) 9 Bahia Helt klart bästa hästen. Men 69% känns på tok för högt.
8 As Always Marke har nog lite smygform och Christel har vunnit många gånger med hästen. Duger gott i klassen.

V64 6) 1 Crono Delleselve Här snackar vi bättre än raden. Jag tror Jepson kan fixa en spets och slut resa från perfekt läge. Psst smygform.
9 Honor måste bevakas på min kupong. Psst står bra inne på sina Danskepengar. Dessutom lite av följehäst och har ju trots allt Orlando Vici gener
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat