V64 1) Flera V75 meriterade filurer i startlistan.
6 Behind Bars tuffar på i Rikstoton och drar in fina pengar utan att glänsa. Drog in 800 tusen i fjol ! Min första häst i loppet.
9 Corsaronero Font Finfin IT häst som har Sverige debuten avklarad på ett bra sätt. Bör nog bevakas.
V64 2)
2 Scotch Brodde, 7 Vegan Face o 11 Beatrice Trio . Visst känns det nästan helgarderat ?
V64 3)
9 Cassiopeia Font trivdes inte på luriga banunderlaget senast. Revansch ? Jag tror Stall Ebbinge kommer att få ett fint travår 2023. Bra start med hög vinst %.
12 Kokkaburra Cheri Ännu ett grymt formstall.Jag gillar Ola som är en skön filur som står stadigt på jorden i alla lägen. Mysgubbe när han klipper av reportrarnas inövade fraser med sina personliga svar i tipssurret inför tävlingarna.
V64 4)
5 Jelly Bean Mearas Chansdrag i halvljummet startfält. P21 klass. Dags för första vinsten ? Garderingslopp XL.
V64 5)
9 Bahia Helt klart bästa hästen. Men 69% känns på tok för högt.
8 As Always Marke har nog lite smygform och Christel har vunnit många gånger med hästen. Duger gott i klassen.
V64 6)
1 Crono Delleselve Här snackar vi bättre än raden. Jag tror Jepson kan fixa en spets och slut resa från perfekt läge. Psst smygform.
9 Honor måste bevakas på min kupong. Psst står bra inne på sina Danskepengar. Dessutom lite av följehäst och har ju trots allt Orlando Vici gener