Visa ett inlägg
Gammal 2023-02-26, 18:39   #1
Efterhandaren
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 754
Sharp$: 13099
Standard

Måndag 27/2 - V64 - Halmstad.


Lite Halmstads surr i goa Teneriffa värmen.

Härliga Halmstadbanan bjuder upp till trav men årstiden erbjuder lite svaga och ojämna startfält. Jag har noll koll på Västkust vädret ( myser på Teneriffa) men Håkan B And His Comets brukar fixa sommarbana året om

V64 1) 1 Prutti De Mare med supertalangen LillGustav tar nog piken och står emot länge. Duger gott i detta gäng.
10 Demir K.M.E. ”Hanna från Hstd hej” Hästen har grym form och är väl egentligen dunderspiken. Men jag måste ha med LillGustav oxå.
3 Thgnknmmljhh chansar jag bort trots hårt betrodd. Dessa jäkla hästnamn

V64 2) 2 Humble Stance Distans gynnad rackare. 11% är mums.
8 Wish Me Magic ” Hanna från Hstd hej ” Toppform här oxå.
V64 start med en stall och kusk dubbel ?

V64 3) 7 Lawrence Boko Halmstadtränaren Ebbinge gillar jag skarpt. Visst har vi grymma utländskt födda och internationella tränare som provar lyckan på Västkust metropolen Halmstad.
Typ : Riordan. Paal. Ebbinge. Puro. Bianchi. Lubrano. Dyhrberg. Hm Peter Untersteiner får väl en tveksam dipens. He,he Men flyttade ju till Hstd och Sperlingshom utan större travkuskap.

V64 4) 11 A Perfect Lover Här snackar vi bättre än raden. Lill Gustav blir väl hårt betrodd igen. Men visst känns loppet vidöppet. Lite P21 klass.

V64 5) 4 Only Cash O.C. Har sett fin ut i debut och ny träning efter lååång paus. Kuskförstärkt.
7 Ici Moi Stabil Ready Cashare. Vinner inte så ofta men är nog lite på g.

V64 6) 4 Cassiopea Font Ebbinge igen Detta är väl egentligen en barfotahäst men fixar Håkan B sommarbana kan de funka med lätta Alu sulor. Jag gillar häst och kusk.

Måndags dragen.

V64 1) 6 Pre Calculated Svår bedömd rackare. Vinner inte så ofta men är stark och rejäl. Duger normalt gott detta gäng.
Psst ser löpsugen ut i tidig värmning. Pass upp. 8% är mums.

V64 2) 4 Oscar Run Står bra inne och är Rikstoto härdad.

V64 4) 8 Leandro Boko Årsdebuten avklarad och Hästfarmen i Holm har grym stallform. Kari sitter hemma i Finland och myser.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2023-02-27 klockan 17:39.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat