Visa ett inlägg
Gammal 2023-02-28, 18:37   #3
Efterhandaren
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 746
Sharp$: 13045
Standard

Dan före Dan surr.


Mina Onsdags drag.

V86 1) 1 Woodberry Wine är en lite sprallig och ojämn dam men har hög kapacitet när det stämmer. Spår 1 är väl lite vinna eller försvinna men på Jägers är det väl spets och slut som gäller. Eller ?
2 Zinfandel Stall Ola Bandola har rivstartat året med över 30% vinster i årets starter. Hästen har äntligen bra läge och är nog med på ritsen. Toppform.
3 Midnight Special Äntligen har min gamle följehäst hittat formen. Men jag har lagt så mycket spel på den kusen utan återbäring så jag vågar inte spika.

V86 2) 1 Green Mamba Ok sto mot H/V är alltid tufft i denna klass. Men med med lite flyt kan det vankas en fin smygresa och lucka, då biter spurten bra.
4 Västerbo Lexington har definitivt ingen vacker rad och inte vunnit i modern tid. Men matchats i hårda gäng och är definitivt gynnad av barfota balans. Min stänkarvarning XL i ganska ihåligt lopp.

V86 3) 4 Twenty Dollar Repris för Ola Bandola och Perssons Pack. Smack.
Men loppet är ganska lågklassigt och vidöppet.

V86 4) 4 Make It Shermer Här har vi en läcker travare med både Propulsion och Viking Kronos gener i blodet. Dags för fjärde raka ?

V86 5) 1 Damavend Bortvald av Conrad och Iprenmannen får chansen. Hästen är i bra form och undrar om Conrad valt rätt ?
9 Silvertail Rikstoto härdad madam som definitivt är bättre än raden. Springspår på tillägg och få hästar på första volten. Smack.

V86 6) Vidöppet och svårlöst i min värld. Garderingslopp.
1 Beau Levallo Googoo Gaagaa gener är aldrig fel
7 Bluejeans Bi Luring med stort L.

V86 7) 2 Capriccio D’amore kan vara ett spikförslag.
5 Kentucky Lobell Har pausat hela vintern men Henriksen har nog skött vinterträningen och kan vinna direkt i årsdebuten.

V86 8) 3 Hard Landing Tarzans start hästar är lite varannangångs filurer. Men bra läge och Örjan upp igen. Kan gå.
8 Ciak Bi Lopp i kroppen efter lång paus. Nurmos glänsaren är nog på väg mot toppform. Ok klurigt läge men är ju trots allt Varennare
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat