Visa ett inlägg
Gammal 2023-02-28, 23:17   #4
KalleKlut
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 182
Sharp$: 9433
Standard

Några skiktade race samt Jägersro som inte kan fylla sina lopp, det luktar 8r!
Här är några tankar och idéer som förhoppningsvis hjälper till..

Avd 1. 1 Woodbury Wine står just nu i 18% som tredjehandare. Det förvånar mig inte om hon slutar som favorit.. Passa värmning och intervju men Untersteiner laddar väl vad som går och försöker hålla undan. Jag ställer mig tveksam till det! 3 Midnight Special är väl den som eventuellt får överta och givet förstastreck. Vinner nog inte utvändigt WW men då kommer istället 4 Without A Doubt flygande! Skrällen är 6 Dontloosememate med Prebens stallform. 9 Federer får fjärde och sista strecket trots att han är bättre från framspår.

Avd 2. Här kommer veckans spik of the week! 6 Dream Creation Får MAD i sulkyn och maxas med jänkare och bf bak om banan är bra. Borde släppas till ledningen av 4 Västerbo Lexington och därifrån torskar han inte!
*Edit Detta var innan ekipaget stigit från 20-40% Nu är det plötsligt värde att gardera..

Avd 3. Ett fyraårigt sto som stor favorit (52%) tack för det! Platsar inte på mina fem streck.. Ledningen (och vinnaren) står mellan 1 Ghita Nörby och 2 Breakingthelaw Ås. Bästa hästen är nog 9 Jeans N.Both men spåret kan ställa till det ordentligt.

Avd 4. Spik nr två är också bara att banka in på sos! 4 Make It Shermer torskar inte detta från ledningen! 2 Diamond Kronos är det enda motbudet tack vare spåret men har pausat.

Avd 5. 8 Jade Sisu tycker jag är en svag favorit från torskspår. Chansas bort till förmån för tre andra hästar. 9 Silvertail är draget men behöver en vettig resa. Bästa? hästen är väl 4 Ivory Am men saknar lopp i kroppen. 10 Candlewick maxas i balansen och är en luring till 3% om hon får följa med i ryggar.

Avd 6.

Senast redigerad av KalleKlut den 2023-03-01 klockan 17:30.
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat