Visa ett inlägg
Gammal 2023-03-05, 13:39   #12
Difsteve
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 838
Sharp$: 2469
Standard

Mina snabbtankar utan att veta om jag kommer spela eller inte

Avd 1 - Vice Versa Diamant svårslagen om han funkar i comebacken men Kaiser Southwind är en nästagångare för mig efter flera fina insatser på slutet. Jätterysaren kanske Riptide R.D kan vara barfota då kapaciteten där är betydligt bättre än vad raden visar!

Avd 2 - Tränaren låter väldigt nöjd med Vanilla Run som comebackar efter ett långt uppehåll. Spännande att följa!

Avd 3 - Nemo M.L körs offensivt och tror ingen svarar. Tänkabar spik!

Avd 4 -Tror Donna As tar spets och sen blir svårpasserad även om jag gillar en nerstruken Supermackan som gick bra i comebacken. Positivt snack även på Checklist men spåret kan bli en fälla!

Avd 5 - Denali Doc spets och slut. De värsta hoten startar från spå 11 och 12 men inte lätt att hinna ikapp på kort distans!

Avd 6 - Kit De Luca kommer bita ifrån bra i ledningen men jag tror Ballerina Indika är bättre och vinner om formen är någorlunda ok i comebacken! Nu hör jag dock precis att tränaren låter lite tveksam på formen och vill köra lite snällt. Blir kanske spik på sexan till slut med den infon!

Avd 7 - 4 hästar kanske är heltäckt. 1, 4, 6 och 9 men vill man ha en riktig skräll så kan man smyga med Massai som borde få ett fint lopp i draget!

Lycka till allesammans
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat