Visa ett inlägg
Gammal 2023-03-07, 21:45   #8
bosseguldheden

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 4521

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

En första titt - innan jag låter mig påverkas av
streckprocent och ideer

Avd 1:
1 HIRONDELLE SIBEY, ett nytillskott hos Goop. Vet inget om den men den har sprungit in nästan 7 miljoner och har ett bra rekord på medeldistans. Nån som kan bjuda på info om den här hästen? 3 DIGITAL CLASS. Man ska passa Tarzan när våren kommer och hans hästar börjar komma ut - barfota! 5 HEROINE DARLING. Perssons styrningar måste bevakas nu när han rider på en framgångsvåg. Det är de tre jag spontant vill ha med.

Avd 2:
1 FÖNIX VANG tar jag med på att den är 1:a i voltstart. Kommer med 5 raka segrar. I övrigt ser det ut som ett getingbo så jag stannar där så länge.

Avd 3:
Här hittar jag direkt en stark spik; 6 ÖNAS PRINCE. Detta loppet inleder hans väg mot Elitloppet!

Avd 4:
Lärlingslopp, volt, ston, tre volter. Det här kan bli stökigt. 1 ANGEL OF MERCY tar jag med på spår ett. Henriette är rutinerad men det har inte lossnat ännu i år. Kanske nu med hemmabana? 8 TIMELESS är väl bästa hästen? Carl Philip vann ju gulddivisionen på Halmstad tidigare i år så han gillar nog banan. Det kan bli nån mer, om Jens tycker så.

Avd 5:
3 JUDGE D. Ännu en Perssonstyrning med god chans. Potensiell spikidé.

Avd 6:
En av mina "följehästar" 4 OSKAR RUN kommer ut med Adielsson upp och bra spår. Given förstahäst men tar nog några till när jag har läst på mer.

Avd 7:
5 EROS ZOLA förstahäst. Alltid 5:an i auto kort! Sen blir det nog 2 BRAVO SABOTAGE. Stefan Persson/Ola Samuelsson vill man ju inte vara utan från framspår.

Alltid en början - för sex spänn!
Tar nog med några till under veckan men tar inte bort några av dessa.
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat