Ämne: NBA mot 19/11
Visa ett inlägg
Gammal 2010-11-18, 22:01   #12
Lazlo
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Granger har ju blivit tillsagt att han ska få mindre speltid nu när Pacers är ganska välbesatta på hans position och kommer rotera ganska friskt vilket redan har synts på hans poängskörd! Visst han kommer sätta 30 nån gång då och då men normal ligger han nog under 25 och Gordon bör ha mer normalt!

Carter -4.5 pts mot Turken till 1.85 @ expekt.... Carter har individuella linan på 16-17 medan Turken har 9-10... för lågt hcp helt klart och det borde upp mot 6-7 då Turken har svårt att nå 10 nu för tiden och Carter kommer typ kunna scora när han vill inatt!

Aldridge finns till 18.5 till 1.85 @ Unibet... är med dig där, klart överspel då han måste sätta 20+ varje natt om Portland ska kunna vinna någon match och det vet han.. får ta mer eller mindre obegränsat med skott nu när Roy är borta!

Jag ser inte vem eller vilka i Suns som kan stoppa Howard inatt och de har inte råd att foula honom heller. Han kan leka med Frye hela natten om han vill och är han på humör så kliver han lätt över 21.5 poäng till 1.85 finns @ unibet och betsson!

Grant Hill Över 10 poäng till 1.85 @ ladbrokes... bet365 har 11.5 och det är mer rätt då hans snitt ligger på 11.6. Har gjort 15 och 14 i de två senaste och hans skott satt klockrent då jag såg honom nyligen mot Denver så 10 lär inte vara några problem inatt!

Jag tror Griffin plockar mer än 10.5 rebounds också till 1.85 @ betsson och nordicbet. Han tog 17 igår och med Kaman borta då är det han som ska jaga returer och det lär flyga en hel del snea treor från Pacers som Griff kan plocka upp och så länge han snirklar sig förbi Hibberts tentakler så kommer han säkert ta en hel del offensiva med!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fuzzy Dunlop (+5), KONTUR (+1), timadolf (+5)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat