har hittat några egna lir bland alla ryggar. en rumänsk o tre österrikiska spel. baserat på drop/oddsrörelser så vet ni.
| 2010-11-19 17:45 | Liga 1 | CFR Cluj vs Gaz Metan Medias |
1 |
FT |
4 |
1.600 |
såg att jag hann ta den mindre än tio minuter innan betsson sänkte som marknadshögsta. kör 4u. spelet i sig är väl inget konstigt, en favorit som droppar, ett bolag som ensam erbjuder marknadshögst och 100% pay out hos bolagen tillsammans. gillar sånt...

--------------------------------------------------------------------------
| 2010-11-19 18:30 | Erste Liga | FC Lustenau vs FC Gratkorn |
+0.5 |
FT |
1.25 |
1.950 |
märklig marknad, hos portalen när jag kolla igenom alla matcher så såg jag att halvgard låg som högst på 1,85. det raka spelet på bortalaget såg ut att sjunka hos de flesta medans det va några gröna pillar på hcp+0,5 som jag spelade. fick 1,95, dvs 10 punkter högre än vad halvgarden gav som högst hos canbet. testar för en dryg unit, 1,25u
| 2010-11-19 18:30 | Erste Liga | SV Grodig vs First Vienna |
1 |
HT |
1.2 |
2.700 |
| 2010-11-19 18:30 | Erste Liga | SV Grodig vs First Vienna |
1 |
FT |
2 |
2.050 |
ht o ft, båda hos expekt. droppen finns där och får ft@2,05, 10 punkter under högsta noteringen vad jag kunde se iaf, ht@2,70 för en mindre insats, 1,2u.
jag kör ibland både ft o ht när jag hittar lämpliga drops men avstår lika ofta, en del av det filtrerar jag genom att se hur ö/u marknaden ser ut. anser marknaden att match-upen är över-favorit alt drop, så kan ht få en spel medans om det är tvärtom att under är nerspelat eller stor favorit så känns det enklare att avstå ht.
dax för bingen, vändskift från eftermiddag till morgonskift på fredagen....jäsp