Visa ett inlägg
Gammal 2023-03-31, 08:27   #6
Efterhandaren
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 658
Sharp$: 12775
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Återigen, det här med rättningskod är inte särskilt relevant så länge man postar sina tankar/spel FÖRE loppen.

Det fanns en period då forumet översvämmades av konton som ständigt påstod sig gjort tusentals kronor i vinst dagarna i ändå utan att posta ett endaste spel före loppen. Så är inte längre fallet vilket åtminstone jag tycker är skönt.

ATGs system ger inte ens längre rättningskod för alla spel. Man tyckte det kunde misstolkas och valde därför att plocka bort funktionen ur den nya spelmotorn. Detta märks främst på ombudsandelarna idag på vardagstravet men i framtiden även på andra spelformer. Lite på samma sätt som andra spelbolag (SvSp i exemplet ovan).

Tjena Gotland.
Jag skrev mitt inlägg ang rättningskod med lite ironi. Kanske lite onödigt att häckla rättningskod polisen på sidan.
Jag har definitivt inga problem med inlagda spel med eller utan kod. Men visst är det trevligt med lite kommentarer och förhands surr oxå. Men smaken är som baken.
Visst är det onödigt att i efterhand skryta med vinster utan kommentarer och spelförslag i förhand. Men som du säger förekommer detta nästan aldrig numera.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat