Visa ett inlägg
Gammal 2023-04-18, 15:29   #1
Efterhandaren
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 736
Sharp$: 12933
Standard

Tisdag 18/4 - Örebro - V64


Dagens Örebro svammel
Sitter på inglasade uteplatsen och myser i solen. Tur att man kan öppna glasdörrarna. Och naturligtvis poppar travsidan upp

V64 1) Draget 12 Honfleur Mearas Ok pausat och kanske behöver loppet men borde duga i detta gäng.
Stänkaren 2 M.T. Rapunzel har oxå pausat. Ok vinner inte så ofta men är en ganska jämn och stabil travare samt bra läge.

V64 2) Draget 6 Jackie Jaam Tja årsdebut här oxå men Moberg har alltid starthästarna iordning. Och är ju en av mina favorit tränare på gräsrots nivå. Psst Orlando Vici gener i hästen
Stänkaren 3 Courtney Howdon är en ojämn och lynnig rackare. Men kan överraska om skallen funkar och han vill tävla. Pieters och Thörnqvist verkar trivas bra ihop både på jobbet och privat.

V64 3) Draget 7 Get Ahead Ännu en årsdebutant men Martinsson vässar upp med kometen MAD i vagnen. Smack.
Stänkaren 1 Eau De Vie Eagra Min favorit tränare Martinsson igen. Hästen tog en gunga i årsdebuten senast men är nog med på linjen om felfri.

V64 4) Draget 5 Mellby Kaliber Finfin travare när han ”travar”.
Stänkaren 6 Chic Såg fin ut senast. Psst Bold Eagle gener här oxå.

V64 5) Draget 5 Round Cube Kommer med två raka G i årets starter och är naturligtvis svårbedömd. Men borde normalt stå sig bra i detta gäng.
Stänkaren 8 J.S. Peaky Blinders är oxå en svårbedömd filur med knepig skalle. Går 12 tider när han fungerar. Har dock varit sjuk men kan överraska.

V64 6) Draget 5 Kilimanjaro Mycket högklassig travare och Hagoort / Bekker är respekt.
Stänkaren 8 Global Cashflow Detta är en tuff travare som definitivt är bättre än raden. En andraplats i Kriteriet Franseco Zet på meritlistan. Men årsdebut efter lång paus är naturligtvis tuffa papper och trav är färskvara. Gamla meriter vinner man inga travlopp på. Men jag tror Lillunter har slipat kniven.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
trance_error (+6)

Senast redigerad av Efterhandaren den 2023-04-18 klockan 15:54.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat