Visa ett inlägg
Gammal 2023-04-21, 15:46   #5
linfre
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 070
Sharp$: 5320
Standard

Idag startar 3 av mina favorithästar, två av dom rattas av hetaste kusken just nu Magnus A Djuse. Tror det blir en riktig Djuse show ikväll. Avstår streckspelet och lastar in allt på dessa vinnare istället

V64-3 8 Jest - Erbjuds till 18ggr! pengarna fast odds, var totalt jäkla överlägsen senast. Svårare emot idag men 18ggr är på tok för högt och bara måste testas. Platsliret till över 3ggr är självklart och tror att det bara är galopp emot där.


V64-5 6 Global Dancer - Finns till 3.5ggr på fast odds än, kommer gå ner inför start. Även här tror jag endast att det är galopp emot. Skoryck och stekhett Wallinstall är plus plus.


V64-6 2 Friend Of Elves - Finns också till ca 7ggr pengarna fast odds, vann senast tack vare en sen lucka men har så mycket mer kapacitet så jag hoppas på mer offensiv körning idag.


Trippel på dessa ger ca 350ggr spenaten


Hoppas jag har rätt känsla, magen säger så iaf. Reserverar mig dock för att jag är helt fel på det iom att det trots allt är uttagningslopp vi snackar om, haha
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte

Senast redigerad av linfre den 2023-04-21 klockan 19:06.
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat