Visa ett inlägg
Gammal 2023-04-25, 08:50   #1
Efterhandaren
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 727
Sharp$: 12906
Standard

Tisdag - 25/4 - Axevalla


V64 1) 2 Balzano Da Quattro är en stark och distansgynnad rackare men två raka G i raden är naturligtvis oroväckande. Felfri är han med i matchen.
5 Waitingashell Sedström gillar jag skarpt som kusk. Hon har börjat året lysande. Och hästen kommer från vinst och borde duga i detta lite ihåliga gäng.

V64 2) 1 Lars Scott Fin fin travare som miljardären Mommert har gett Perssons Pack förtroendet att träna. Lill Persson sitter i vagnen. Klar första häst.
2 Jakiro Mearas Gör årsdebut och kan behöva lopp i kroppen. Men gick grymma lopp i höstas. Stjärnskottet Wilma K är en grym kusk och ger alltid hästarna perfekta resor.
3 Bourbon Brodde Järpedals hästar har jag lärt mig att bevaka. Orutinerad kusk men Maja har vunnit trots allt vunnit 3 av 7 lopp i år !!
Ok orutinerade hästar och kuskar kan naturligtvis locka fram skrällar.

V64 3) 6 Dajanov Kommer med två raka och sett fin ut. Goopen sitter nog på leken om inte orutinen spökar. (hästens orutin alltså )
Psst Orlando Vici gener ( på hästen alltså )

V64 4) Mitt drag Henry Palema ströks precis
5 Lucky Di Quattro Här snackar vi bättre än raden. Peter upp känns intressant. Spets och slut styrning ?
7 Dencós Rioja Lite tveksam form och inte som bäst senast men Happakangas har nog ställt iordning.
Hm ganska lågklassig tillställning med låga startpoäng.

V64 5) 4 Felin Burgerheide Stenhård märr som tuffar på i loppen och räds inte hårt motstånd. Härdad i Rikstoton. Klar första häst. Crebas har stallform.
Årsdebuterande 11 Jump In är loppets luring. Ok ingen vacker rad men Stall Goop har nog slipat till Ready Cash diamanten i vinter. Hög grundkapacitet och spralliga Ready Cashare brukar hitta stilen som 5 åringar.

V64 6) 6 Zenato Känns som ett stabilt spikförslag. Jepson upp och står bra inne. Spets och slut ?
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat